1η εβδομάδα
ΘΕΜΑΤΙΚΗ: ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
“ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ”
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΗΛΙΚΙΕΣ 4-6 ΚΑΙ 6-12 ΕΤΩΝ
Η πρώτη εβδομάδα του καλοκαιρινού μας σχολείου τελείωσε με όμορφα συναισθήματα για όλους:
-
τα παιδιά γνωρίστηκαν μεταξύ τους και έγιναν ομάδα
-
γνώρισαν και δέθηκαν με τους εκπαιδευτικούς
-
δοκίμασαν τις αντοχές τους με πολλά αθλητικά παιχνίδια όπως τραμπολίνο, αναρρίχηση, μπάσκετ, γυμναστική , πολεμικές τέχνες κλπ
-
έπαιξαν στη θάλασσα και χάρηκαν τις δραστηριότητες στο αθλητικό πάρκο π.χ. kart
-
ασχολήθηκαν με δραστηριότητες εικαστικών σε ελληνόφωνο και αγγλόφωνο περιβάλλον εστιάζοντας στη θεματική με στόχο την αναγνώριση και την αποδοχή του εαυτού τους και του άλλου.
Τέλος τα παιδιά αξιολόγησαν τις δραστηριότητες και ψήφισαν αυτές που τους άρεσαν πιο πολύ.
Όπως θα δείτε τους άρεσε πιο πολύ το jumbing τραμπολίνο και η αναρρίχηση !
2η εβδομάδα
ΘΕΜΑΤΙΚΗ: ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΗΛΙΚΙΕΣ 4-6 ΚΑΙ 6-12 ΕΤΩΝ
H εβδομάδα αυτή κύλησε ακόμη πιο όμορφα για τα παιδιά που παρακολουθούν το καλοκαιρινό σχολείο καθώς συμμετείχαν τόσο παιδιά που φοιτούν ή θα φοιτήσουν στο Σχολείο μας όσο και παιδιά που ήρθαν από άλλα σχολεία .
Οι ομάδες των παιδιών κατάφεραν να εντάξουν τα νέα παιδιά στην ομάδα ζώντας με βιωματικό τρόπο τη χαρά της ανακάλυψης στο φυσικό περιβάλλον αλλά και του παιχνιδιού.
Στο πολιτιστικό της Κερατέας έπαιξαν παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού με όσα έμαθαν από την παρουσίαση των εκθεμάτων και χάρηκαν τόσο που επιζητούν σταθερά το παιχνίδι αυτό στην καθημερινότητα τους (στα αγγλικά ή στα ελληνικά).
Στην ψηφοφορία για την καλύτερη δραστηριότητα της εβδομάδας, ψήφισαν την επίσκεψη στο Βοτανικό κήπο καθώς έμαθαν βιωματικά για τα φυτά και τις ιδιότητές τους, την καλλιέργειά τους και την ιστορία τους μέσα σε ένα πανέμορφο χώρο πράσινου.
Επίσης όλα τα παιδιά χάρηκαν πολύ τα παιδαγωγικά παιχνίδια (set; dobble; ubongo; speed cups κλπ) που έπαιξαν στην τάξη και πλέον θα το εντάξουμε εβδομαδιαία στο καλοκαιρινό σχολείο.
Τέλος ήρθαν σε επαφή με αθλήματα όπως η τοξοβολία που τους έκανε τόσο εντύπωση (στα μεγάλα παιδιά κυρίως) που δεν έκαναν ούτε διάλειμμα προκειμένου να κάνουν περισσότερες προσπάθειες στο τόξο!
3η εβδομάδα
ΘΕΜΑΤΙΚΗ:ΜΑΘΑΙΝΩ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΗΛΙΚΙΕΣ 4-6 ΚΑΙ 6-12 ΕΤΩΝ
Tην τρίτη εβδομάδα οι ομάδες (Λεμούριοι και Τίγρεις) είχαν νέα μέλη. Σε όλες τις δράσεις εντός και εκτός Σχολείου υπήρχε ενθουσιασμός ποιος θα παίξει με ποιον και σε ποια παιχνίδια και ποιος θα έρθει πρώτος στους διαγωνισμούς αθλημάτων!
Στην ψηφοφορία που έγινε, τα Αγγλικά και το Λούνα πάρκ ήρθαν πρώτα στις προτιμήσεις των παιδιών ενώ οι κατασκευές που έφτιαξαν και πήραν μαζί επίσης χαροποίησαν όλα τα παιδιά (περιμένουν να φτιάξουν νέες)!
Λόγω της υπερβολικής ζέστης ιδιαίτερη μέριμνα όλων μας αυτή την εβδομάδα ήταν η προφύλαξη των παιδιών αλλά και τα παιχνίδια με νερό!
Όπως θα δείτε και στην αξιολόγηση της εβδομάδας η μουσική είναι μια νέα δραστηριότητα που εντάσσεται στην καθημερινότητα των παιδιών στην ώρα των εικαστικών ενώ ο χορός τόσο ο σύγχρονος όσο και ο παραδοσιακός θα αξιολογηθεί από τα παιδιά προκειμένου να φτιαχτεί ακόμη καλύτερα το πρόγραμμά τους.
Στο εστιατόριο από την 4η εβδομάδα θα υπάρξει αλλαγή στον τρόπο που σερβίρονται τα φαγητά με σκοπό την μεγαλύτερη εμπλοκή των παιδιών στην διαδικασία (τους άρεσε πολύ όταν το δοκιμάσαμε ).
Επίσης στο μενού προτάθηκαν συνταγές που θα ήθελαν και στο Σχολείο (όπως γίνεται στο σπίτι τους) π.χ. γεμιστά.
Είναι σημαντικό να νιώθουν όλα τα παιδιά ότι το Σχολείο είναι δικό τους, ότι ακούγονται οι ανάγκες τους και ότι οι γονείς είναι πάντα δίπλα στους εκπαιδευ
τικούς για την επίλυση οποιουδήποτε θέματος.
Ήδη γίνονται ατομικά ραντεβού με τους υπεύθυνους του καλοκαιρινού προγράμματος και των γονέων με κοινή ανάγκη.
4η εβδομάδα
ΘΕΜΑΤΙΚΗ:ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΗΛΙΚΙΕΣ 4-6 ΚΑΙ 6-12 ΕΤΩΝ
Την 4η εβδομάδα τα παιδιά χάρηκαν όχι μόνο τη θάλασσα και τα αθλήματα αλλά και την επίσκεψη στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο όπως και τη βόλτα στον Εθνικό Κήπο.
Έκαναν πικ νικ και παρατήρησαν τα ζώα (πουλιά , θηλαστικά ψάρια) κάνοντας πεζοπορία μέσα στο πράσινο.
Παρ΄όλη τη ζέστη, τα παιδιά διασκέδασαν με τα θαλασσινά παιχνίδια στην παραλία και έμαθαν να λειτουργούν με ρουτίνες που τα έκανα πιο ανεξάρτητα και με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση. καθι τα πιο μικρά παιδιά λειτουργούν στην εναλλαγή των δραστηριοτήτων , στην θάλασσα, στο εστιατόριο με πολύ αποτελεσματικό τρόπο.
Το μάθημα της Μουσικοκινητικής και του χορού, η ξιφασκία, η τοξοβολία, ο ιμάντας ισορροπίας, ήταν ακόμη μια ευχάριστη πρόκληση για όλα τα παιδιά.
Κλήθηκαν και παρακολούθησαν τις δραστηριότητες γονείς ενώ τα παιδιά βιώνουν ακόμη μεγαλύτερη οικειότητα μεταξύ τους και με το εκπαιδευτικό προσωπικό.
Στην ψηφοφορία που έγινε πάλι τα Αγγλικά ήρθαν πρώτα στις προτιμήσεις των παιδιών ενώ η θάλασσα, οι κατασκευές και η επίσκεψη στο Εθνικό Αρχαιολογικό μουσείο ενθουσίασαν τα περισσότερα παιδιά.
Στα πικ νικ τα παιδιά δοκίμασαν να φάνε λαχανικά και φρούτα και στο γεύμα στο εστιατόριο δέχτηκαν ευχάριστα το δροσιστικό φρούτο μετά το φαγητό. ¨ηδη επιζητούν να τρώνε πιο πολλά φρούτα. Η εκδρομή στο βουνό που ακυρώθηκε και όλα τα παιδιά ήθελαν να πραγματοποιήσουν, θα προγραμματιστεί για το επόμενο διάστημα. Αν υπάρχουν συμμετοχές, το πρόγραμμα adventure στην Πάρνηθα μπορεί να πραγματοποιηθεί τις δύο εβδομάδες πριν ξεκινήσουν τα Σχολεία. Τα παιδιά φάνηκε να το θέλουν πολύ.
Σας υπενθυμίζουμε ότι το μοίρασμα των εμπειριών των παιδιών σας με αφορμή τις καταγραφές, τις κατασκευές και τις φωτογραφίες στο Ημερολόγιό τους είναι πολύ σημαντικό για όλους! Είναι σημαντικό να έχουν όλα τα παιδιά τα Ημερολόγιά τους γι΄αυτό το λόγο.
5Η-6Η εβδομάδα
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΗΛΙΚΙΕΣ 4-6 ΚΑΙ 6-12 ΕΤΩΝ
Το καλοκαιρινό σχολείο έκλεισε με πολλές και έντονες υπέροχες εμπειρίες για παιδιά και εκπαιδευτικούς.
Την 5η εβδομάδα μας συγκλόνισε η εμπειρία του σεισμού, και μικροί – μεγάλοι ένιωσαν στην πράξη το μότο του Σχολείου:
““ό,τι και να συμβεί θα τα καταφέρω και μπορώ να προχωρώ θετικά και με επιτυχία στο αύριο”.
Τα παιδιά μετά την πρώτη αντιμετώπιση ασφάλειας για τον σεισμό, χάρηκαν το φαγητό έξω, προσαρμόστηκαν στην αλλαγή της ρουτίνας με το στρώσιμο και το μάζεμα του τραπεζιού ενώ ακολούθησαν ήρεμα τη συνέχεια του προγράμματος.
Την επόμενη ημέρα τα παιδιά αξιολόγησαν όλη την εβδομάδα θετικά ως προς τις δραστηριότητες και τα αγγλικά αλλά εξέφρασαν την προτίμησή τους πάνω από όλα για την εκδρομή στο σπήλαιο της Παιανίας.
Την τελευταία εβδομάδα τα παιδιά χάρηκαν και πάλι ιδιαίτερα την επίσκεψη εκτός σχολείου στο Θωρηκτό Αβέρωφ και έκλεισαν το πρόγραμμα με την προσμονή των διακοπών με τις οικογένειές τους!
Το Σχολείο σας εύχεται καλή ξεκούραση με επικοινωνία και στιγμές χαράς, επικοινωνίας και δημιουργίας με τα παιδιά σας!
Η συνέχεια του προγράμματος θα είναι τις εβδομάδες
1η εβδομάδα: Δευτέρα 26 Αυγούστου έως Παρασκευή 30 Αυγούστου 2019
και
2η εβδομάδα :Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου έως Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2019
Οι δηλώσεις συμμετοχής θα γίνονται τηλεφωνικά ή με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στη Γραμματεία
- μέχρι την Τρίτη 20 Αυγούστου για την πρώτη εβδομάδα και
- μέχρι την Τρίτη 27 Αυγούστου για την δεύτερη εβδομάδα.
Το πρόγραμμα και το μενού των δύο εβδομάδων θα υπάρχει έγκαιρα προς ενημέρωσή σας.