
Εργαστήριο: Αειφόρο Οργάνωση
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ Ξεκινάμε ενημερώνοντας τους μαθητές για το μάθημα: ποιος το κάνει (ιδιότητα) τίτλος μαθήματος,
Αναφέρουμε μερικά από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων που πραγματοποιούνται στο σχολείο μας.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ Ξεκινάμε ενημερώνοντας τους μαθητές για το μάθημα: ποιος το κάνει (ιδιότητα) τίτλος μαθήματος,
Στόχος του μαθήματος είναι τα παιδιά να αναπτύξουν το καθένα ανάλογα με το δυναμικό και
Ξεκινάμε ενημερώνοντας τους μαθητές για το μάθημα: ποιος το κάνει (ιδιότητα) τίτλος μαθήματος, συχνότητα την
Ξεκινάμε ενημερώνοντας τους μαθητές για το μάθημα: ποιος το κάνει (ιδιότητα) τίτλος μαθήματος, συχνότητα την
Ξεκινάμε ενημερώνοντας τους μαθητές για το μάθημα: ποιος το κάνει (ιδιότητα) τίτλος μαθήματος, συχνότητα την
Μετά από πολλές προσπάθειες διδακτικής πράξης, δοκιμάζουμε την μέθοδο project επιλέγοντας την ύλη και τον
Ξεκινάμε ενημερώνοντας τους μαθητές για το μάθημα: ποιος το κάνει (ιδιότητα) τίτλος μαθήματος, συχνότητα την
Στο Σχολείο μας η Λογοτεχνία παίζει ένα πολύ σημαντικό ρόλο στο μάθημα της Γλώσσας και
Οι μαθητές μαζί με τον εκπαιδευτικό προσεγγίζουν 1 αποσπασματικό ερώτημα κάθε φορά με σκοπό την
Στο σχέδιο εργασίας αυτό συμμετέχουν οι μαθητές της Ε, με σκοπό την αλλαγή στάσης στα
Στο σχολείο μας είναι στόχος οι μαθητές να επικοινωνούν στην οικογένειά τους την καθημεριμότητά τους
Στα σύγχρονα Προγράμματα Σπουδών ο πληροφορικός γραμματισμός θεωρείτε γνωστικό-μαθησιακό αντικείμενο αντίστοιχης σπουδαιότητας με τον γλωσσικό