Πόσο έτοιμο είναι το παιδί του Νηπιαγωγείου για την Α΄Δημοτικού;
Στο Ευρωπαϊκό Πρότυπο απαντάμε με σιγουριά ΝΑΙ.
Γιατί:
- Η εκπαιδευτική λειτουργία από την πρώτη ημέρα της πανδημίας προσαρμόστηκε στα νέα δεδομένα με εμπλουτισμένο υλικό και μαθήματα που αντιστοιχούν στις ανάγκες των μαθητών αυτής της ηλικίας.
- Οι μικροί μαθητές εξασκήθηκαν και συνεχίζουν
- σε κοινωνικές δεξιότητες δια ζώσης και με τηλεκπαίδευση
- στα Μαθηματικα, στη Γλώσσα, στην Συναισθηματική Νοημοσύνη, σε θέματα ελληνικού πολιτισμού και αειφορίας
- στα αγγλικά είτε ως εκμάθηση της γλώσσας (EFL) είτε ως εργαλείου επικοινωνίας σε μαθήματα άλλα όπως τα εικαστικά και η μελέτη του φυσικού κόσμου (CLIL)
- στα εικαστικά, τη λογοτεχνία, τη μουσική το θέατρο
- Οι γονείς είχαν την ευκαιρία αν δουν τον πλούτο και τις επιτυχίες των παιδιών τους σε πολύ οργανωμένο μαθησιακό περιβάλλον έχοντας επικοινωνία προφορική ατομική για την εξέλιξη του παιδιού αλλα και γραπτή στους στόχους που πετυχε.
Σήμερα οι μαθητές του Νηπιαγωγείου μας ετοιμάζονται για την συμμετοχή τους στο Πρόγραμμα Μετάβασης στο Δημοτικό.
- Πού: Στην τάξη της Α Δημοτικού
- Πότε; Από τις 16/2 Κάθε Τρίτη και Τετάρτη κάθε μαθητής του Νηπιαγωγείου μπαίνει σε ομάδα με μαθητές της Α τάξης για να ξεκινήσει να μαθαίνει και να χαίρεται το “Μεγάλο Σχολείο”
- Για πόσο; Μέχρι το τέλος της χρονιάς
- Με στόχο; Την κοινή μαθησιακή εμπειρία σε ελληνόφωνο αλλά και αγγλόφωνο περιβάλλον και την κοινή γιορτή στο κλείσιμο της χρονιάς
- Με ποιους; Οι εκπαιδευτικοί και των δύο τμημάτων δείχνουν με την δική τους άψογη συνεργασία πόσο πλούσια εμπειρία μπορούν να αποκτήσουν όλοι (μικροί-μεγάλοι)
Τι δείχνει η δεκάχρονη εμπειρία;
Οι καλύτερες εμπειρίες για τους μαθητές Νηπιαγωγείου και Α Δημοτικού είναι σε αυτό το πρόγραμμα καθώς :
- οι μικροί μαθαίνουν από την συνεργασία και την υποστήριξη των μεγάλων μαθητών και
- οι μεγάλοι μαθαίνουν τη σημασία να βοηθάς και να υποστηρίζεις σε κάτι που ήδη ξέρεις.
Η αυτοεικόνα όλων, μικρών-,μεγάλων μεγαλώνει καθώς όλοι έχουν να δείξουν τον δικό τους τρόπο και να ακουστούν , να επιβραβευθούν και να μάθουν μέσα από την κοινή θεματική του Προγράμματος Μετάβασης.