Καλώς ήρθατε στο ηλεκτρονικό περιοδικό του Εκπαιδευτικού Ομίλου
«ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ»

Τα παιδιά στο Ευρωπαϊκό Πρότυπο μαθαίνουν με ποικίλους τρόπους νοηματοδότησης

Στο σχολείο μας αξιοποιούνται όλα τα συστήματα επικοινωνίας, πέραν του γλωσσικού:

  • Το οπτικό (visual representation)
  • Το ακουστικό (audio representation)
  • To σύστημα των αισθήσεων (tactile representation)
  • Το σύστημα χειρονομιών (gestural representation)
  • Το σύστημα που αφορά στον χώρο και την εγγύτητα (spatial representation)
  • Μέσα από ποικιλία δραστηριοτήτων βιωματικής και αυτενεργούς μάθησης, οι μαθητές και οι μαθήτριές μας αποκοτούν ρόλο διαμορφωτή και συνδιαμορφωτή της προσωπικής τους μαθησιακής πορείας (Bontchev & Vassileva, 2010).

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ 

 

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

 

ΔΗΜΟΤΙΚΟ

 

Γλωσσικά μαθήματα

  Ετυμολογία. Το όνομά μου στη Γραμμική Β. Β΄ Δημοτικού    Ιστορία. Κυκλαδικός Πολιτισμός. Εποχή Λίθου – Χαλκού. Γ΄ Δημοτικού

Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών

ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ     Ο δίγλωσσος χαρακτήρας του σχολείου μας ενισχύεται από τη διδασκαλία τριών

ΓΥΜΝΑΣΙΟ

 

Μάθημα Σολφέζ

Μάθημα Σολφέζ Στο Ευρωπαϊκό Πρότυπο, τόσο σε εξατομικευμένο (Απογευματινό Σχολείο)  όσο και σε ομαδικό επίπεδο (Πρωινά Τμήματα) η μουσική και κινητική αγωγή είναι μάθημα προτεραιότητας! Η εισαγωγή του μαθήματος στη ζωή του παιδιού από

Βυζαντινά Μνημεία. Αγία Σοφία

Βυζαντινά Μνημεία. Αγία Σοφία. Β΄ Γυμνασίου   Η διδασκαλία Project είναι μια σύνθετη μορφή έρευνας και ομαδοσυνεργατικής εργασίας. Η

Δημιουργία Ιστολογίου

Δημιουργία Ιστολογίου. Α΄ Γυμνασίου    Στο πλαίσιο του εργαστηρίου Δεξιοτήτων, οι μικροί μας μαθητές εξοικειώνονται με μια

ΛΥΚΕΙΟ

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ – ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ – ΛΥΚΕΙΟΥ

 

Εγγραφή στο Newsletter του Ευρωπαϊκού Πρότυπου