Το Δημοτικό σχολείο στο Ελληνικό

Το δημοτικό σχολείο του Ευρωπαϊκού Προτύπου προσφέρει μια πλούσια εκπαιδευτική εμπειρία που θα φέρει πολλά οφέλη στον μαθητή σας.

Ενδεικτικά αναφέρουμε μερικούς λόγους για τους οποίους ένας γονέας θα μπορούσε να επιλέξει το δημοτικό σχολείο του ευρωπαϊκού προτύπου για το παιδί του:

  • Ποιοτική Εκπαίδευση: Το δημοτικό σχολείο του Ευρωπαϊκού Προτύπου παρέχει μια υψηλής ποιότητας εκπαιδευτική εμπειρία. Οι δάσκαλοι και οι εκπαιδευτικοί συνεργάζονται για να διασφαλίσουν ότι το παιδί σας αποκτά όχι μόνο τις ακαδημαϊκές γνώσεις, αλλά και τις δεξιότητες που χρειάζεται για την επιτυχία του σε διάφορους τομείς της ζωής.
  • Πολυπολιτισμικό Περιβάλλον: Το δημοτικό σχολείο του Ευρωπαϊκού Προτύπου έχει μια διεθνή κοινότητα μαθητών, προσφέροντας ένα πολυπολιτισμικό περιβάλλον. Αυτό επιτρέπει στο παιδί σας να έρχεται σε επαφή με διάφορες κουλτούρες και προορίζεται να το ετοιμάσει για μια παγκοσμιοποιημένη κοινωνία.
  • Δίγλωσση Εκπαίδευση:  Στο ιδιωτικό σχολείο Ευρωπαϊκό Πρότυπο, η εκπαίδευση πραγματοποιείται σε δύο γλώσσες στα Ελληνικά και στα Αγγλικά. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στο παιδί σας να αποκτήσει γλωσσική ευελιξία και εξοικείωση.
  • Έμφαση στη Δημιουργικότητα: Στο ιδιωτικό σχολείο Ευρωπαϊκό Πρότυπο, ενθαρρύνουμε τη δημιουργικότητα και την ανεξάρτητη σκέψη. Τα μαθήματα σχεδιάζονται έτσι ώστε να ενθαρρύνουν τους μαθητές να αναπτύξουν τις ικανότητές τους και τη φαντασία τους.
  • Ευκαιρίες Μάθησης Έξω από την Τάξη: Το δημοτικό σχολείο του Ευρωπαϊκού Προτύπου προσφέρει εκπαιδευτικές εκδρομές, εκδηλώσεις και δραστηριότητες που εμπλουτίζουν την εκπαιδευτική εμπειρία του παιδιού σας και τον συνδέουν με τον περιβάλλον του.

Το δημοτικό σχολείο του ευρωπαϊκού προτύπου μπορεί να προσφέρει μια πλούσια, ποικίλη και διασκεδαστική εκπαιδευτική εμπειρία που θα επωφεληθεί το παιδί σας σε πολλές πτυχές της ζωής του.

 

Στο Δημοτικό σχολείο του Ευρωπαϊκού Πρότυπου οι μαθητές παροτρύνονται να μάθουν να διαχειρίζονται τα λάθη τους

Στόχος της μαθησιακής διαδικασίας είναι να δίνονται σε όλα τα παιδιά τα εκπαιδευτικά ερεθίσματα που αντιστοιχούν στο δυναμικό τους, καθώς σε μια τάξη υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα ωριμότητας, γνώσεων, ρυθμού εξέλιξης, ενδιαφέροντα και κίνητρα.

Πρωταρχικός μας στόχος είναι το κάθε παιδί να έρχεται με όρεξη στο σχολείο και να επιστρέφει στο σπίτι με ενθουσιασμό για να μοιραστεί αυτά που βίωσε και έμαθε.

  • Να θέλει να μαθαίνει και να εξελίσσει τα ταλέντα του
  • Να αντιμετωπίζει τις δυσκολίες με θετικό τρόπο
  • Να δημιουργήσει φιλίες
  • Να αποκτήσει αυτοπεποίθηση και να πιστέψει ότι μπορεί να τα καταφέρει ό,τι και να συμβεί στη ζωή

 

Χρησιμοποιείται υλικό από τα βιβλία του Οργανισμού της τάξης
καθώς και μεγαλύτερων τάξεων σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή.

Οι μαθητές δεν αγοράζουν τετράδια και ο κατάλογος των αγορών είναι εξαιρετικά βραχύς.

 

Χρησιμοποιείται αληθινό υλικό σε κάθε μάθημα (ιδίως στο μάθημα της Αυτοοργάνωσης) και στόχος είναι κάθε τάξη να φτιάξει τη δική της τράπεζα εργασιών από τα παιδιά.

Καθημερινά υπάρχει ανατροφοδότηση του τι ξέρουν τα παιδιά με πεντάλεπτα τεστ, προφορικά ή γραπτά, ώστε ο εκπαιδευτικός και τα παιδιά να βάζουν συγκεκριμένους γνωστικούς στόχους.

Κάθε μαθητής
εργάζεται καθημερινά σε ομάδες
διαφορετικές ανά μάθημα ή ανά δραστηριότητα,
αλλά και ατομικά
και σύμφωνα με το δυναμικό του κάθε μαθητή.

 

Τα εργαστήρια δεξιοτήτων στα οποία εμπλέκεται υλοποιούνται είτε σε συνεργασία με συμμαθητές
εντός και εκτός σχολείου είτε ατομικά
σε συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο

Πρωινό πρόγραμμα (8:30 π.μ.- 3:15 μ.μ.):

  • Ανάπτυξη Συναισθηματικής Νοημοσύνης
  • Γλώσσα
  • Λογοτεχνία
  • Μαθηματικά
  • Αυτοοργανωση
  • Ιστορία
  • Αγγλικά EFL
  • Αγγλικά CLIL (Μελέτη Περιβάλλοντος, Φυσική, Γεωγραφία)
  • Εικαστικά CLIL
  • Γαλλικά/Γερμανικά
  • Φυσική Αγωγή
  • Στίβος/Κολυμβητήριο
  • Παιδαγωγικά Παιχνίδια
  • Μουσική
  • Θεατρική αγωγή
  • Εστιατόριο – Υγιεινές διατροφικές συνήθειες

10 + 2 λόγοι για να διαλέξετε το σχολείο μας για την εκπαίδευση του παιδιού σας

 

  1. Όταν σε υποδέχονται, ακούνε τι θέλεις για το παιδί σου. Όχι μόνο την πρώτη φορά που σε γνωρίζουν, αλλά και τη δεύτερη, που έρχεσαι να συζητήσεις και να βάλεις προτεραιότητες στην εκπαιδευτική διαδικασία με τον Ακαδημαϊκό υπεύθυνο της βαθμίδας.
  2. Μπορούν και ξέρουν πώς να ακούνε το παιδί σου καθημερινά. Το ίδιο συμβαίνει και στην ατομική συνάντηση των γονέων με το παιδί, με σκοπό να ακούσουν το μαθητή/τρια να αξιολογεί το Σχολείο του, προτείνοντας μάλιστα και ο ίδιος/η ίδια τρόπους βελτίωσης της καθημερινής σχολικής εμπειρίας.
  3. Νοιάζονται για την αγωγή του παιδιού, να αισθάνεται χαρούμενο, να σέβεται πρώτα τον εαυτό του και μετά τους συνομηλίκους – μεγαλύτερους του ως μέλος της εκπαιδευτικής ομάδας.
  4. Έχουν διαδικασίες και κριτήρια σε ό,τι κάνουν. Στοχεύουν πάντα στην αριστεία σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο. 
  5. Νοιάζονται ο γονιός να κατανοεί την αξιολόγηση του παιδιού του. Του δίνουν την ευκαιρία να είναι στο σχολείο ισότιμος συνεργάτης.
  6. Κάθε παιδί μαθαίνει να αξιολογεί το μάθημα και τον εαυτό του ως μαθητή με συγκεκριμένα κριτήρια, καθημερινά, σε επίπεδο μαθησιακής συμπεριφοράς αλλά και σε τεστ επίδοσης.
  7. Ακούνε τα παιδιά, κάνοντας έρευνες στο Σχολείο και δημοσιεύοντας τα αποτελέσματά τους στους μαθητές, βελτιώνοντας με τον τρόπο αυτό συστηματικά την εκπαιδευτική καθημερινότητά τους.
  8. Ανανεώνουν κάθε χρόνο το ακαδημαϊκό πρόγραμμα, προσαρμόζοντάς το στα πιο σύγχρονα δεδομένα – εκπαιδευτικές εξελίξεις.
  9. Σε κάθε τάξη ο αριθμός μαθητών/τριών είναι μικρός. Η διδασκαλία -στοχοκεντρική και όχι βιβλιοκεντρική- είναι διαφοροποιημένη και σύμφωνη με τις ανάγκες των μαθητών.
  10. Κάθε εκπαιδευτικός εργάζεται καθημερινά με στόχο να  δημιουργήσει  σχέση εμπιστοσύνης με τον μαθητή/τρια, να γίνει μέντορας και πηγή έμπνευσης για εκείνον.
  11. Ο μαθητής δεν χρειάζεται να διαβάσει από βιβλία, αφού η χρήση διαδραστικών βιβλίων και της e-class είναι καθημερινή.  Έτσι, δεν χρειάζεται «να  επιστρέφει η τσάντα στο σπίτι» κάθε Τετάρτη!
  12. Στο Σχολείο προνοούν για τις προϋποθέσεις επιτυχίας κάθε μαθητή έχοντας -εκτός από τους εκπαιδευτικούς- άριστα εξειδικευμένους συνεργάτες για την στήριξη γονέων, εκπαιδευτικών και μαθητών. 

 

Κάθε χρόνο το απογευματινό πρόγραμμα εμπλουτίζεται και πιθανά να αλλάζει ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και τις δυνατότητες των μαθητών.

Στο Σχολείο υπάρχει φροντίδα για τα παιδιά και τους γονείς μέσω συμβούλων ψυχικής υγείας, ψυχολόγου και παιγνιοθεραπεύτριας.

 

 

To Ευρωπαϊκό Πρότυπο μέσα από εικόνες

ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ

Το μάθημα μπορεί να πραγματοποιηθεί εντός ή εκτός τάξης, κατόπιν επιλογής του εκπαιδευτικού σε συνεννόηση με τους μαθητές. Ο διαδραστικός πίνακας, αληθινό υλικό (βιβλία, εφημερίδες, περιοδικά, αντικείμενα, παιχνίδια, κατασκευές, υλικά καθημερινής χρήσης κλπ.), κατασκευές, παιδαγωγικά παιχνίδια αξιοποιούνται ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών και τους στόχους του αναλυτικού προγράμματος.

 

Κάθε μαθητής δέχεται διαφοροποιημένη ή εξατομικευμένη διδασκαλία όταν και όποτε χρειαστεί, καθώς ο στόχος είναι ο κάθε μαθητής να κατακτήσει όσο το δυνατόν περισσότερη γνώση μπορεί, αξιοποιώντας στο μέγιστο το δυναμικό του.

 

Τα βιβλία της τάξης χρησιμοποιούνται κατ΄ επιλογήν για την επίτευξη των γνωστικών στόχων που αφορούν την τάξη (και κάθε παιδί ξεχωριστά) και υπάρχει πιθανότητα να χρησιμοποιηθούν βιβλία μεγαλύτερων  τάξεων προκειμένου να εφαρμοστεί η διαφοροποίηση.

Διαφοροποίηση και εξατομίκευση επιτυγχάνεται με την καθημερινή επιμόρφωση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών σε θέματα ειδικής αγωγής καθώς το σχολείο πρεσβεύει την ισότητα ευκαιριών για κάθε παιδί.

Μέσα από την άμεση, σταθερή και ουσιαστική συνεργασία με τους γονείς οι εκπαιδευτικοί και όλο το υποστηρικτικό πλαίσιο μπορούν να διασφαλίσουν την εξέλιξη κάθε παιδιού. Ακολουθούνται όλες οι σύγχρονες μέθοδοι και μάλιστα στενή συνεργασία διαφορετικών ειδικοτήτων για την επίτευξη των μαθησιακών στόχων.

Το Σχολείο μας δεν υποστηρίζει την διαδικασία της Βαθμολόγησης. Αντί βαθμών, οι εκπαιδευτικοί προβαίνουν σε τριμηνιαίες εξατομικευμένες αξιολογήσεις οι οποίες κατά κανόνα δίνουν προτεραιότητα αρχικά σε στόχους κοινωνικούς/συναισθηματικούς και έπειτα μαθησιακούς/γνωστικούς.

Οι  γονείς προτρέπονται να διαβάζουν τις αξιολογήσεις παρέα με τα παιδιά τους, κάνοντας συζήτηση για όσα έχουν καταφέρει αλλά και τους μελλοντικούς στόχους, αν κάτι απαιτεί βελτίωση.

Η επικοινωνία των δασκάλων με τους γονείς γίνεται σε προσωπικό επίπεδο όσον αφορά την εξέλιξη του παιδιού και ομαδικά όσον αφορά την εξέλιξη των μαθησιακών – γνωστικών στόχων της τάξης με βάση το Αναλυτικό Πρόγραμμα.

 

Ο Στόχος του Σχολείου είναι μέσα από ευχάριστες διαδικασίες το παιδί να εκπαιδευτεί στην εκμάθηση (απόκτηση γνώσεων) και να εξελίσσεται αναλαμβάνοντας το ίδιο τις ευθύνες του ως μαθητής.

Το ανθρώπινο δυναμικό του Σχολείου μας διαθέτει ψυχολόγο , παιγνιοθεραπεύτρια , ειδική παιδαγωγό και σύμβουλο ψυχικής υγείας, για την υποστήριξη παιδιών και γονέων.

 

Το Δημοτικό μας: πρόκληση στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση

Για περισσότερες πληροφορίες θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε:
210-96.18.626 info@eps.edu.gr 
Ροδοπόλεως 28, Ελληνικό

Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Εργαστήρια Δεξιοτήτων αποτελούν καινοτόμο διδακτική και εκπαιδευτική δράση και στόχος τους είναι η ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές και στις μαθήτριες».

Αναφέρουμε μερικά από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων που πραγματοποιούνται στο σχολείο μας.

Project: Συναισθηματική Νοημοσύνη

  Επικοινωνία γονέα με μαθητή   Στο σχολείο μας είναι στόχος οι μαθητές να επικοινωνούν στην οικογένειά τους την καθημεριμότητά τους π.χ. 1 καλό και 1 άσχημο. Εξηγώ γιατί είναι σημαντικό για…

Project: Ιστορία – Μυθολογία

Ιστορία – Μυθολογία ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ  ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ   Μετά από πολλές προσπάθειες διδακτικής πράξης, δοκιμάζουμε την μέθοδο project επιλέγοντας την ύλη και τον τρόπο που θέλουμε…

Project: Παιχνίδια & Μαθηματικά

  Προσεγγίζοντας προβλήματα μαθηματικών μέσα από γρίφους και παιχνίδια.   Στο σχέδιο εργασίας αυτό συμμετέχουν οι μαθητές της Ε, με σκοπό την αλλαγή στάσης στα Μαθηματικά προσεγγίζοντας προβλήματα μαθηματικών μέσα από γρίφους…

Project: ΤΠΕ

  Πληροφορική ως εργαλείο   Στα σύγχρονα Προγράμματα Σπουδών ο πληροφορικός γραμματισμός θεωρείτε γνωστικό-μαθησιακό αντικείμενο αντίστοιχης σπουδαιότητας με τον γλωσσικό προγραμματισμό (literacy), τα μαθηματικά και τον επιστημονικό γραμματισμό (scientific literacy).  Οι ΤΠΕ…

Project: Λογοτεχνίας

  Ανάπτυξη της Φιλαναγνωσίας ως βασική δεξιότητα επιτυχίας στην καθημερινή ζωή των μαθητών μας   Στο Σχολείο μας η Λογοτεχνία παίζει ένα πολύ σημαντικό ρόλο στο μάθημα της Γλώσσας και κυρίως στην…

Project: Ιστορία της Τέχνης – Εικαστικά

  “Ιστορία της τέχνης” από την αρχή της ανθρώπινης ιστορίας (πρωτογονοι άνθρωποι έως σήμερα)   Ξεκινάμε ενημερώνοντας τους μαθητές για το μάθημα: ποιος το κάνει (ιδιότητα) τίτλος μαθήματος, συχνότητα την εβδομάδα, σύνολο…

Project: Ετυμολογία – Ορθογραφία

  Ετυμολογία της λέξης ” ορθογραφία “   Ξεκινάμε ενημερώνοντας τους μαθητές για το μάθημα: ποιος το κάνει (ιδιότητα) τίτλος μαθήματος, συχνότητα την εβδομάδα, σύνολο μαθημάτων 1ου τριμήνου, 2ου τριμήνου 3ου τριμήνου,…

Project: Ελληνικός Πολιτισμός

  Αναφερόμαστε στην ετυμολογία της λέξης “πολιτισμός”   Ξεκινάμε ενημερώνοντας τους μαθητές για το μάθημα: ποιος το κάνει (ιδιότητα) τίτλος μαθήματος, συχνότητα την εβδομάδα, σύνολο μαθημάτων 1ου τριμήνου, 2ου τριμήνου 3ου τριμήνου,…

Project: Αειφόρο Σχολείο

ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ Ξεκινάμε ενημερώνοντας τους μαθητές για το μάθημα: ποιος το κάνει (ιδιότητα) τίτλος μαθήματος, συχνότητα την εβδομάδα, σύνολο μαθημάτων 1ου τριμήνου, 2ου τριμήνου 3ου τριμήνου, τρόπος μάθησης σε ένα πρότζεκτ (μοίρασμα…

Project: Αυτοοργάνωση

  Στόχος του μαθήματος είναι τα παιδιά να αναπτύξουν το καθένα ανάλογα με το δυναμικό και τις κλίσεις του, αυτοπεποίθηση, κίνητρο για μάθηση ανώτερου επιπέδου.   Οι μαθητές αναπτύσσουν ικανότητα διαχείρισης του…

Ξένες γλώσσες στο Ευρωπαϊκό Πρότυπο

3
Ξένες Γλώσσες
12
Επίπεδα
8
Εκπαιδευτικοί

Αγγλικά

Στο Δημοτικό μας η εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας αποτελεί μια από τις βασικές προτεραιότητες στο πρόγραμμα σπουδών.

Το πρόγραμμα μας είναι αρκετά ενισχυμένο από την Α’ ως και Στ’ Δημοτικού προσφέροντας έναν κοινό κορμό μαθημάτων σε δύο ζώνες, αυτόν της καθημερινής πρωινής ζώνης μαθημάτων και της απογευματινής ζώνης μαθημάτων ενδυνάμωσης των δεξιοτήτων στην Αγγλική γλώσσα.

Η φιλοσοφία μας βασίζεται στην πεποίθηση ότι η μάθηση αποκτάται βιωματικά επομένως οι μαθητές μας από την Α’ Δημοτικού εξοικειώνονται με το άκουσμα της γλώσσας μέσα σε σύγχρονο αγγλόφωνο περιβάλλον με πολυαισθητηριακό τρόπο και με διαφοροποίηση ώστε να κατακτούν τους γλωσσικούς στόχους του επιπέδου τους και των δυνατοτήτων τους.

Ένας από τους βασικούς στόχους μας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση αποτελεί η καλλιέργεια προσωπικοτήτων που αγαπούν, χαίρονται και αισθάνονται άνετα να χρησιμοποιούν την αγγλική γλώσσα με αυτοπεποίθηση.

PET-logo-new

Κατανοώντας αυτές τις βασικές αρχές όλοι οι μαθητές του Δημοτικού μας προετοιμάζονται για συμμετοχή στις in-house εξετάσεις πιστοποίησης γλωσσομάθειας YLE (Starters-Flyers), A2 KET & B1 PET.

ket-logo-new

Το σχολείο μας σε σταθερή συνεργασία με το British Council αποτελεί εξεταστικό κέντρο και έχει παραλάβει βραβείο για τις εξαιρετικές επιδόσεις των μαθητών μας.

Η επικοινωνία και η έμπρακτη χρήση της γλώσσας εντός και εκτός τάξης τόσο σε προφορικό όσο και σε γραπτό επίπεδο αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο στην διδασκαλία της αγγλικής. Με αυτή την αφόρμηση τα παιδιά στο Ευρωπαϊκό Πρότυπο αγκαλιάζουν:

  • τον πλουραλισμό ιδεών
  • την συνεργατικότητα
  • την πολυπολιτισμικότητα σε κάθε έκφανση της μέσα από επικοινωνιακές και παιγνιώδη δραστηριότητες, παρουσιάσεις, συμμετοχή σε διεθνείς διαγωνισμούς, συνεντεύξεις, θεατρικές παραστάσεις στα αγγλικά και debates. 

Στο σχολείο μας νιώθουν ελεύθερα να σχεδιάσουν και να συμμετάσχουν σε διάφορες διαδραστικές δράσεις όπως είναι τα Open Days, το Χριστουγεννιάτικο bazaar και οι γιορτές στις οποίες το αγγλόφωνο τμήμα είναι αναπόσπαστο κομμάτι.

Μία από τις καινοτομίες για την φετινή χρονιά είναι και η συνεργασία μας με το National Geographic Learning για τις τάξεις Δημοτικού το οποίο μας παρέχει εξειδικευμένο digital υποστηρικτικό υλικό και learning management system ώστε να προσφέρουμε στους μαθητές μας μια μικτής μάθησης (blended learning) εμπειρία ακόμα και όταν το μάθημα λόγω συνθηκών πραγματοποιείται μόνο εξ ’αποστάσεως.

 

Εκδήλωση ενδιαφέροντος για το σχολείο μας

Πιστοποίηση Αγγλικής Γλώσσας

Το Σχολείο μας έχει ως βασικό στόχο τα περισσότερα παιδιά να έχουν κατακτήσει το επίπεδο Β2 ολοκληρώνοντας τη φοίτησή τους στο Γυμνάσιο.

Όμως η εμπειρία μας έχει δείξει ότι οι μαθητές μας ολοκληρώνουν και επίπεδο C1 (Advanced) ή ακόμη και στο C2 (Proficiency) έως το τέλος της Α’ Λυκείου.

H εμπειρία της συμμετοχής σε εξετάσεις από την ηλικία 7-16 ετών για κάθε στάδιο στην εκμάθηση αγγλικής γλώσσας είναι ένας καλός τρόπος να χτίσει ο μαθητής την εμπιστοσύνη στις δυνατότητές του, ειδικά όταν θα λάβει μέρος σε εξετάσεις αγγλικής γλωσσομάθειας κάθε επιπέδου.

 

 

Το Σχολείο μας είναι Κέντρο Προετοιμασίας για τις εξετάσεις Cambridge University Language Assessment (GOLD Preparation Centre) καθώς και Εξεταστικό Κέντρο. Έτσι οι μαθητές και οι μαθήτριές μας δίνουν τις εξετάσεις σε χώρο που τους είναι οικείος.

 

 

 

Επιδιώκεται επίσης και συμμετοχή μαθητών και σε εξετάσεις γλωσσομάθειας άλλων φορέων όπως Michigan University Language Assessment.

Τα ποσοστά επιτυχίας είναι υψηλά και γίνονται υψηλότερα, αποτέλεσμα της σωστής και μεθοδικής προετοιμασίας μέσα από ένα Πρόγραμμα Σπουδών που Καλλιεργεί και Αναπτύσσει τις 4 Γλωσσικές Δεξιότητες:

  • ομιλίας
  • ακουστικής κατανόησης
  • ανάπτυξης γραπτού λόγου
  • κατανόησης κειμένου

Όλες οι δεξιότητες είναι σημαντικές για την ισορροπημένη γλωσσική ανάπτυξη του μαθητή. Όπου είναι δυνατό χρησιμοποιούνται δραστηριότητες που ενεργοποιούν δύο ή περισσότερες γλωσσικές δεξιότητες μέσα από τόσο την ατομική όσο και τη συνεργατική εργασία.

Το Πρόγραμμα Σπουδών πραγματοποιείται με την κατάταξη των μαθητών σε Γλωσσικά Επίπεδα στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο ως εξής:

 

Α’ Γυμνασίου ή Νέοι μαθητές

  • Κατατακτήριο Διαγώνισμα (EntryTest) στο ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς βασισμένο στην ύλη που αναμένεται να έχουν διδαχθεί οι μαθητές στο Δημοτικό, διαβαθμισμένης δυσκολίας για την ακριβέστερη κατάταξή τους.
  • Οι μαθητές που έχουν ήδη κάποια πιστοποίηση στην Αγγλική Γλώσσα τοποθετούνται αυτόματα στο επόμενο επίπεδο, μετά την προσκόμιση αντίτυπου του διπλώματος.

 

Υπόλοιπο Γυμνάσιο & Λύκειο

Στις τάξεις αυτές γίνεται ανασύσταση των τμημάτων μόνο εφόσον προκύπτουν ανάγκες όπως ο αριθμός των μαθητών ή η απόκτηση κάποιας πιστοποίησης από τους μαθητές.

Απογευματινά Μαθήματα Αγγλικής Γλώσσας

Τα απογευματινά μαθήματα Αγγλικής Γλώσσας αφορούν στην ενίσχυση και περαιτέρω ανάπτυξη γλωσσικών δεξιοτήτων:

  • Προφορικού λόγου (Speaking Skills)
  • Γραπτού λόγου (Writing skills)
  • Ακουστικής κατανόησης (Listening Skills)
  • Κατανόησης κειμένου (Reading Skills)

Αυτές οι δεξιότητες ενισχύονται μέσα από ένα μάθημα 2 με 4 διδακτικών ωρών ανά εβδομάδα.

Το τμήμα παραμένει το ίδιο με αυτό στο πρωινό πρόγραμμα με τον/την ίδιο/δια εκπαιδευτικό.

Στόχος είναι η αποτελεσματική ολοκλήρωση του επιπέδου και η συμμετοχή στις αντίστοιχες πιστοποιήσεις.

 

Συγκεκριμένα ο προγραμματισμός των μαθημάτων περιλαμβάνει:

  • Ποικιλία εκπαιδευτικού υλικού για να ενισχύσουμε τις γλωσσικές δεξιότητες των μαθητών μας.
  • Προετοιμασία για τις Πιστοποιήσεις Γλωσσομάθειας KET, PET, FCE or ECCE, CPE or ECPE.
  • Πρόοδος της ύλης που διδάσκεται στο πρωινό πρόγραμμα εφόσον συμμετέχουν οι περισσότεροι μαθητές από αυτό.

Η Β΄ Ξένη Γλώσσα: Γαλλικά & Γερμανικά

Η παρουσία της Β΄ Ξένης Γλώσσας στο σχολείο

Στο σχολείο μας η Β΄ Ξένη Γλώσσα αποτελεί ένα πολύ σημαντικό κομμάτι του ακαδημαϊκού κορμού τόσο στο Δημοτικό, όσο και στο Γυμνάσιο σε σε ενα δομημένο πρωινό και απογευματινό πρόγραμμα.

Τα Γαλλικά και τα Γερμανικά διδάσκονται σε όλες τις τάξεις και των δύο βαθμίδων, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι οι μαθητές ξεκινούν από την Α΄ Δημοτικού με επιλογή σε μία από τις δύο γλώσσες.

Η μεγάλη συχνότητα των ωρών (3 διδακτικές ώρες για κάθε τάξη του Δημοτικού και 2 για το Γυμνάσιο στο πρωινό πρόγραμμα) από τις μικρότερες κιόλας τάξεις, δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να καλλιεργήσουν αρχικά την πολιτισμική συνειδητότητά τους και στην συνέχεια να εμβαθύνουν σε βασικές δομές της γλώσσας, με στόχο την ανάπτυξη γλωσσικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων σε προφορικό και γραπτό λόγο.

 

Οι διδακτικές μέθοδοι και τα εκπαιδευτικά μέσα

Η Β΄ Ξένη Γλώσσα ακολουθεί σύγχρονες διδακτικές μεθόδους όπως:

  • Βιωματική και διαδραστική μάθηση
  • Διαθεματική προσέγγιση των μαθημάτων
  • Πολυαισθητηριακά μέσα
  • Χρήση ηλεκτρονικών βιβλίων και πηγών
  • Δημιουργία συγκεκριμένων εργασιών διαδραστικών και μη, βάσει των μαθησιακών αναγκών την εκάστοτε εκπαιδευτικής ομάδας

δίνοντας έτσι  σε όλους του μαθητές ίσες δυνατότητες ευκαιρίας για συμμετοχή, αλληλεπίδραση και μάθηση της ξένης γλώσσας.

Οι διδακτικές μέθοδοι που ακολουθούνται στα γαλλικά και τα γερμανικά, καθώς και η επιλογή συγκεκριμένων εγχειριδίων δίνουν τη δυνατότητα πρώτα στους ίδιους μας τους μαθητές και στη συνέχεια στους εκπαιδευτικούς να “γευτούν” τα μαθησιακά αποτελέσματα της διαφοροποιημένης διδασκαλίας που στόχο έχει τον ίδιο τον μαθητή με τις ανάγκες του και τις ιδιαιτερότητες του. Αυτός ο τρόπος διδασκαλίας των ξένων γλωσσών απαντά αποτελεσματικά στις απαιτήσεις και τις ανάγκες της σύγχρονης εκπαίδευσης, όπως η εξ αποστάσεως διδασκαλία με σύγχρονο και ασύγχρονο τρόπο (blended learning).

 

Δημιουργία επιπέδων

Από τις μικρές κιόλας τάξεις του Δημοτικού έως τις μεγάλες του Γυμνασίου, οι μαθητές διακρίνονται σε επίπεδα, με βάσει τις γλωσσικές δεξιότητες που κατακτούν ή έχουν κατακτήσει, αναλογικά με την ηλικία τους.

Τα κατατακτήρια τεστ στην αρχή και στο τέλος της σχολικής χρονιάς είναι ένα δείκτης της γλωσσικής κατάστασης των μαθητών και ως στόχο τη δημιουργία διαφορετικών ξενόγλωσσων τάξεων με πιο ομοιογενή μαθησιακά χαρακτηριστικά. Με αυτό το τρόπο,  οι εκπαιδευτικοί οργανώνουν ένα στοχευμένο υλικό για μια συγκεκριμένα μαθησιακή ομάδα (target group) που έχει κοινούς στόχος και πανομοιότυπες ανάγκες. Έτσι η μάθηση γίνεται στοχευμένη για όλους του μαθητές ανά γλωσσικό επίπεδο.

 

Η Β΄ Ξένη Γλώσσα στο Απογευματινό Σχολείο

Η παρουσία της Β΄ Ξένης Γλώσσας στο απογευματινό πρόγραμμα, δίνει μια άλλη διάσταση στα μαθήματα των γαλλικών και των γερμανικών.

Το απογευματινό σχολείο, ως συνέχεια του πρωινού, δίνει την επιλογή στους μαθητές να ενισχύσουν τις ώρες που διδάσκονται τη Β΄ Ξένη Γλώσσα, να εμβαθύνουν στην καλλιέργεια δεξιοτήτων προφορικού και γραπτού λόγου, με ένα δομημένο και στοχευμένο τρόπο που οδηγεί στη δυνατότητα συμμετοχής σε πιστοποιήσεις γλωσσομάθειας από διακεκριμένους φορείς, όπως είναι το Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών και το Γκαίτε.

IF_Logo-ATHENES
Logo_GoetheInstitut

Τα γαλλικά και τα γερμανικά στην καθημερινή σχολική ζωή

Τα Γαλλικά και τα Γερμανικά είναι ένα ζωντανό κομμάτι του σχολείου, με παρουσία σε όλες τις δράσεις της σχολικής μας μονάδας, όπως παραστάσεις, καλοκαιρινές γιορτές, open days και συμμετοχή σε εκπαιδευτικές επισκέψεις. Η χρήση μάλιστα της β΄ ξένης γλώσσας και εκτός του πλαισίου της τάξης (καθημερινή επικοινωνία μαθητών και εκπαιδευτικών στη γλώσσα – στόχο), στοχεύει στη διεύρυνση του μαθησιακού ορίζοντα και στην καθημερινή πρακτική εξάσκηση, μιας και τα ερεθίσματα από τις δύο ξένες γλώσσες είναι δυσεύρετα στην καθημερινή ζωή των παιδιών εκτός σχολείου.

 

Γνώση & Αποτελεσματικότητα σε εκπαίδευση

Κριτήρια αξιολόγησης μαθητών χωρίς άγχος

Κριτήρια αριστείας μαθητών όταν ξέρει ο μαθητής ποτέ είναι άριστος

Αξιοποίηση βιβλίων μεγαλύτερων τάξεων

Ανάπτυξη συναισθηματικής νοημοσύνης βιωματικό μάθημα για όλους τους μαθητές

Portfolio σε κάθε μάθημα

Παρουσιάσεις μαθητών με χρήση powerpoint σε όλα τα εργαστήρια δεξιοτήτων (δ΄-ε΄- στ΄- δημοτικού)

Δεξιότητες ομαδικής ερευνητικής δουλείας και παρουσίασης

Πρώτη γραφή και ανάγνωση χωρίς βιβλίο

Εξατομικευμένα προγράμματα παρέμβασης σε μαθητές κάθε βαθμίδας από εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών θεωρία και πράξη

Διακρίσεις σε διαγωνισμούς

Όλα αυτά σε ένα σχολείο. Στο Ευρωπαϊκό Πρότυπο

Οι γονείς μιλάνε για εμάς

Νιωθω οτι θελουν να με γνωρισουν καλα εμενα και την οικογένεια μου-μου παιρνουν συνεντευξη

Με υπολογίζουν ως ισότιμο συνεργάτη. Συνεργάζονται μαζί μου για του στόχους που θα βάλουν για το παιδί μου

Με σέβονται. Ακούν και μιλούν με ειλικρίνεια. Δεν με κολακεύουν 

Είναι σίγουροι για τη δουλειά τους ως εκπαιδευτικός οργανισμός. Μου εξηγούν το τι το πως και το γιατί για το παιδί μου

Μπαίνουν στη θέση μου για να μου μιλήσουν. Ξέρουν το ρολό τους και τον δικό μου και τη σημασία της συνεργασίας

Έχουν καταγραφές και δεδομένα.
Δεν είναι αποσπασματικοί σε ό,τι κάνουν αλλά έχουν μέθοδο

Με βοηθούν να βάλω προτεραιότητες με το παιδί μου.
Το παιδί μου έρχεται πρώτα από όλα χαρούμενο και θέλει να πηγαίνει στο σχολείο και να μαθαίνει

Έχουν πρωτοποριακά μαθήματα.
Το παιδί μου γνωρίζει τον σημερινό κόσμο βιωματικά και πολύπλευρα ατομικά και ομαδικά

Θαυμάζω το παιδί μου με όσα μπορεί και κάνει.
Διδάσκουν γνωστικά εργαλεία και δεξιότητες του 21ου αιώνα από την Α' Δημοτικού

Με βοηθάνε να μαθαίνω κι εγώ μαζί με το παιδί μου. Με προβληματίζουν και με συμβουλεύουν όταν το παιδί έχει ανάγκη

Στοχεύουν στην αριστεία.
Το παιδί μου αποκτά αυτοπεποίθηση όταν ξέρει πως να μαθαίνει από τα λάθη του και να γίνει άριστος μαθητής 

Το σχολείο δεν είναι οι χώροι αλλά οι άνθρωποι.
Στους δύσκολους καιρούς εφαρμόζεται το μότο "μαθαίνω τι αξίζει στη ζωή μου, το προσπαθώ  και είμαι ευγνώμων γι΄αυτο"

Για περισσότερες πληροφορίες θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε:
210-96.18.626 info@eps.edu.gr 
Ροδοπόλεως 28, Ελληνικό