Τροπος επικοινωνιας

Στο Σχολείο κάθε μέλος της σχολικής κοινότητας νιώθει ότι η επικοινωνία σε οποιαδήποτε μορφή, πρέπει να είναι πάντα θετική, με ανάληψη της προσωπικής ευθύνης και με σκοπό τη βελτίωση. Καθένας είναι περήφανος, όχι μόνο για το ρόλο που παίζει στο σχολικό σύστημα αλλά και για τον συνομιλητή του, καθώς όλοι αποτελούν μέρος ενός ξεχωριστού πλαισίου μάθησης και μιας κοινότητας που λειτουργεί με βάση τον σεβασμό. Οι ξεκάθαροι στόχοι,  ρόλοι και διαδικασίες  βοηθούν, ώστε καθένας να μπορεί να βρίσκει τρόπο να εξελίσσει ό,τι κάνει και ταυτόχρονα να εξελίσσεται και ο ίδιος.

Στις αξιολογήσεις των τριμήνων (στοχοκεντρικές, με βάση τις ιδιαιτερότητες κάθε μαθητή) οι γονείς διαβάζουν στο σχετικό ηλεκτρονικό κείμενο που τους αποστέλλεται, πόσο συχνά εμφανίζει το παιδί τις επιθυμητές συμπεριφορές, ενώ παράλληλα έχουν μια πλήρη εικόνα της γνωστικής ή κοινωνικοσυναισθηματικής συμπεριφοράς του παιδιού με παραδείγματα. Πάντα σε κάθε δυσκολία που αναγνωρίζει το σχολικό πλαίσιο, προτείνει τρόπους επίλυσης.

Οι γονείς ενημερώνονται εξατομικευμένα, κατόπιν ραντεβού, 4 φορές το χρόνο από τους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν το παιδί.

Κάθε φορά που υπάρχει ανάγκη εκ μέρους των γονέων ή του Σχολείου προκύπτει επικοινωνία τηλεφωνική, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή δια ζώσης.

 

 

Τηλέφωνο Επικονωνίας

210-9618626
210-9618110

Διεύθυνση Επικονωνίας

ΡΟΔΟΠΟΛΕΩΣ 28, ΕΛΛΗΝΙΚΟ, 16777, ΑΘΗΝΑ

Αίτηση πρόσληψης προσωπικού

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας

 

  • Drop files here or

Που βρισκόμαστε