Επιμορφωτική ημερίδα με θέμα: “Ρητορική και βιωματική μάθηση στο σύγχρονο δημοκρατικό σχολείο” 1 Φεβρουαρίου 2020

Ρητορικη και βιωματικη μαθηση στο συγχρονο δημοκρατικο σχολειο Το Ευρωπαϊκό Πρότυπο διοργανώνει επιμορφωτική Ημερίδα με θέμα «Ρητορική και βιωματική μάθηση στο σύγχρονο δημοκρατικό σχολείο», το Σάββατο 1η Φεβρουαρίου 2020, υπό την αιγίδα του 4ου ΠΕΚΕΣ Αττικής και με την επιστημονική υποστήριξη του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Ρητορική, Επιστήμες του Ανθρώπου και Εκπαίδευση»-Ε.Κ.Π.Α και της Ελληνικής Ένωσης για την…

Details

CLIL: Content and Language Integrated Learning

Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών με τη μέθοδο CLIL  (Αγγλικά -Γαλλικά – Γερμανικά – Ισπανικά) Η φιλοσοφία εκμάθησης ξένων γλωσσών πραγματοποιείται με τη  μέθοδο CLIL., (Content Language Integrated Learning) η οποία ακολουθεί τις σύγχρονες διδακτικές και παιδαγωγικές προσεγγίσεις της διδασκαλίας των γλωσσών (εφαρμόζεται ήδη από την προηγούμενη δεκαετία σε πολλές χώρες της Ευρώπης με αιχμή την Ισπανία,…

Details

Εβδομάδα Εναλλακτικών Δράσεων

Εβδομάδα Εναλλακτικών Δράσεων       Μαθησιακές Δυσκολίες Αναπηρία Συγγραφή Μυθιστορήματος των 4 τάξεων Προβολή Εκπαιδευτικών Ταινιών Μαθήματα Ανθρωπιστικού Προσανατολισμού               Κυνήγι Θησαυρού. Φυσικές Επιστήμες               Halloween Party. Trick or Treat time. Our spooktacular students. Τμήμα Ξένων Γλωσσών. Γυμνάσιο – Λύκειο            Εκπαιδευτική Εκδρομή στην Ακρόπολη. Περίπατος στο…

Details

Ανάθεση κατασκευής κυκλαδικών ειδωλίων

  Στο πλαίσιο του μαθήματος της Ιστορίας οι μαθητές και μαθήτριες του Σχολείου μας πειραματίζονται με επιτυχία στην κατασκευή κυκλαδικών ειδωλίων! Στα έργα τους είναι εμφανής η δεξιοτεχνία – χρήση συγκεκριμένων τεχνικών. Το αισθητικό αποτέλεσμα είναι το επιστέγασμα της τεχνοτροπίας και της δημιουργικότητας των μικρών μας σπουδαστών!                 

Details

Ένα ταξίδι στον κόσμο των Μαθηματικών: Από τη διαίσθηση στη λογική

  Με απώτερο στόχο τη βαθύτερη κατανόηση των μαθηματικών εννοιών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ Γυμνασίου ήρθαν σε πρώτη επαφή με τη μαθηματική λογική, γνωρίζοντας το “Τετράγωνο της Αντίθεσης”, το οποίο στηρίζεται στη θεωρία συλλογισμού του Αριστοτέλη.   Σε μια προσπάθεια να απαντηθεί το ερώτημα “πότε μια πρόταση είναι αντίθετη μιας άλλης”, ερώτημα που αποκτά ευρύτερο ενδιαφέρον στην καθημερινή πραγματικότητα, όταν συνομιλητές που επιχειρηματολογούν υποστηρίζουν αντίθετες θέσεις, τους μαθητές απασχόλησε η αντίθεση καθολικών – μερικών προτάσεων.  Η Λογική ως όργανο της ορθής νόησης αναδεικνύεται χρήσιμη για κάθε δραστηριότητα και απαραίτητο εργαλείο για την επιστήμη των Μαθηματικών!             

Details

Προκήρυξη Υποτροφιών για το σχολικό συγκρότημα του Πειραια για Α’ Γυμνασίου & Α’ Λυκείου για το σχολικό Έτος 2022

  Προκήρυξη Υποτροφιών για το σχολικό συγκρότημα του Πειραια για Α’ Γυμνασίου & Α’ Λυκείου για το σχολικό Έτος 2022   Εναρμονισμένο με τη θεώρηση της εκπαίδευσης ως παροχής κινήτρων στο μαθητικό πληθυσμό, το εκπαιδευτήριο «Ευρωπαϊκό Πρότυπο» καλεί μαθητές και μαθήτριες που επιθυμούν να ενταχθούν στο μαθητικό δυναμικό του σχολείου μας, στην Α’ Λυκείου και…

Details

Χριστουγεννιάτικες Δράσεις με γονείς – Open Day Δημοτικού

Χριστουγεννιάτικες Δράσεις με γονείς   Πρόγραμμα OPEN DAYS για Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου  Τρίτη 21 Δεκεμβρίου  Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου Αγαπητοί γονείς, με χαρά σας περιμένουμε την τελευταία εβδομάδα πριν τις χριστουγεννιάτικες διακοπές, από τη Δευτέρα 20 μέχρι και την Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου στο Σχολείο μας (Ροδοπόλεως 26, Ελληνικό) για να συμμετάσχετε μαζί με τα παιδιά στις δράσεις…

Details

Woodworking: Learning and Using Hand Tools. Α’ και Γ’ Γυμνασίου. Σχεδιασμός, μεταφορά σχεδίου στο ξύλο και χαρακτική.

Woodworking: Learning and Using Hand Tools. Α’ και Γ’ Γυμνασίου Σχεδιασμός, μεταφορά σχεδίου στο ξύλο και χαρακτική. Πυρογραφία           Πυρογραφία                           

Details

Ψηφιακή Εκπαίδευση στην Υπηρεσία της Μάθησης με Ανακάλυψη.

Ψηφιακή Εκπαίδευση στην Υπηρεσία της Μάθησης με Ανακάλυψη. Μελετώντας την παραγωγή και τον διαχωρισμό μιγμάτων, οι μαθητές και μαθήτριες της Δ’ Δημοτικού εξερεύνησαν τον τρόπο δημιουργίας των ποτών. Στη συνέχεια επισκέφθηκαν ψηφιακά τους αμπελώνες του οίκου Martell, στην Γαλλία, βιώνοντας μια μοναδική εμπειρία, ένα νοητικό ταξίδι μάθησης, με τη βοήθεια της τεχνολογίας! Εξερευνώντας το ναυάγιο…

Details