Διαθεματική ερευνητική εργασία στην αγγλική γλώσσα, με θέμα “British Landmarks”
Οι μαθητές του 2ου τμήματος της Ε’ & Στ’ Δημοτικού, πήραν μέρος σε διαθεματική ερευνητική εργασία στην αγγλική γλώσσα (Interdisciplinary Project), με θέμα “British Landmarks” και εξασκήθηκαν σε όλα τα στάδια της διερευνητικής μάθησης.
Επέλεξαν από λίστα που τους δόθηκε δύο τοπικά ορόσημα της Βρετανίας, τα οποία θα τους ενδιέφερε να παρουσιάσουν. Κατέγραψαν ερωτήσεις – ερευνητικά ερωτήματα, που θα ήθελαν να απαντηθούν στο πλαίσιο της έρευνας, πραγματοποίησαν την έρευνα τους με κριτική επεξεργασία ερευνητικών πηγών, έκαναν μια παρουσίαση PowerPoint (ppt) με ξεχωριστές πληροφορίες, εικόνες και βίντεο και έμαθαν σχετικό λεξιλόγιο, στο οποίο εξασκήθηκαν σε προφορικό και γραπτό λόγο.
Επίσης, διατύπωσαν τη βασική ιδέα – συμπέρασμα που προέκυψε από την έρευνα τους.
Έγραψαν ιστορίες και μύθους σχετικές με τα τοπικά ορόσημα που παρουσίασαν και κατασκεύασαν μικρογραφία 3D puzzle, την οποία έφεραν και παρουσίασαν στην τάξη, εμπλουτίζοντας την παρουσίασή τους με επιπρόσθετα οπτικά ερεθίσματα, γενόμενοι κυριολεκτικά και μεταφορικά “αρχιτέκτονες της δικής τους μάθησης”!