“Ιστορία της τέχνης” από την αρχή της ανθρώπινης ιστορίας (πρωτογονοι άνθρωποι έως σήμερα)
Ξεκινάμε ενημερώνοντας τους μαθητές για το μάθημα: ποιος το κάνει (ιδιότητα) τίτλος μαθήματος, συχνότητα την εβδομάδα, σύνολο μαθημάτων 1ου τριμήνου, 2ου τριμήνου 3ου τριμήνου, τρόπος μάθησης σε ένα πρότζεκτ (μοίρασμα εργασίας, ατομική και ομαδική δουλειά σε συγκεκριμένη γνωστική περιοχή και δεξιότητες υλοποίησης του τελικού προϊόντος, παρουσίοση του τελικού προϊόν τος σε γονείς)
Γίνεται συζήτηση : τι είναι μια συνθετική εργασία πρότζεκτ κατά την άποψη των μαθητών, πώς γίνεται, πώς μαθαίνουν, τι πιστεύουν ότι θα κάνουν και θα μάθουν στο συγκεκριμένο μάθημα και καταγράφουμε τις απόψεις στον πίνακα. Στη συνέχεια εξηγούμε εμείς τι και πώς γίνεται ένα πρότζεκτ, πώς αξιολογούμε όλοι το αποτέλεσμα της μαθησιακής διαδικασίας, πού αρχειοθετούμε τα επιμέρους κομμάτια της εργασίας αυτής (ηλεκτρονικά στην επιφάνεια εργασίας του υπολογιστή) , γραπτή αξιολόγηση από τους μαθητές σε φάκελο στην τάξη.
Στο συγκεκριμένο πρότζεκτ αναφερόμαστε στην ετυμολογία και εξηγούμε τη λέξη ” Ιστορία της τέχνης” από την αρχή της ανθρώπινης ιστορίας (πρωτογονοι άνθρωποι έως σήμερα).
Η συζήτηση που διευθύνουμε ξεκινά από τα βιώματα των μαθητών
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Ατομικά κάθε μαθητής σε φυλλάδιο με το σήμα του Σχολείου συμπληρώνει
- Αναγνωρίζω πότε, από ποιους και με ποια αιτία έγιναν οι παρακάτω ανακαλύψεις στα Μαθηματικά . Εξηγώ με δικά μου λόγια τη σημασία τους
- Λύνω προβλήματα μαθηματικών που προέρχονται από τα μαθηματικά που ανακάλυψαν οι…
- Το πιο σημαντικό για εμένα στο μάθημα που κατάλαβα … έμαθα …. είναι …. γιατί μ
- Πώς ένιωσα στο μάθημα (τι με συγκίνησε, τι με ενθουσίασε, τι με προβλημάτισε, τι με στενοχώρησε) εξηγώ γιατί
- Προτείνω για το 2ο τρίμηνο στο μάθημα να …. γιατί….
ΤΕΛΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ: portfollio μαθητή, γιορτή