Μαθητές & Σχολείο
Το μάθημα μπορεί να πραγματοποιηθεί εντός ή εκτός τάξης, κατόπιν επιλογής του εκπαιδευτικού σε συνεννόηση με τους μαθητές. Ο διαδραστικός πίνακας, αληθινό υλικό (βιβλία, εφημερίδες, περιοδικά, αντικείμενα, παιχνίδια, κατασκευές, υλικά καθημερινής χρήσης κλπ.), κατασκευές, παιδαγωγικά παιχνίδια αξιοποιούνται ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών και τους στόχους του αναλυτικού προγράμματος.
Κάθε μαθητής δέχεται διαφοροποιημένη ή εξατομικευμένη διδασκαλία όταν και όποτε χρειαστεί, καθώς ο στόχος είναι ο κάθε μαθητής να κατακτήσει όσο το δυνατόν περισσότερη γνώση μπορεί, αξιοποιώντας στο μέγιστο το δυναμικό του.
Τα βιβλία της τάξης χρησιμοποιούνται κατ΄ επιλογήν για την επίτευξη των γνωστικών στόχων που αφορούν την τάξη (και κάθε παιδί ξεχωριστά) και υπάρχει πιθανότητα να χρησιμοποιηθούν βιβλία μεγαλύτερων τάξεων προκειμένου να εφαρμοστεί η διαφοροποίηση.
Διαφοροποίηση και εξατομίκευση επιτυγχάνεται με την καθημερινή επιμόρφωση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών σε θέματα ειδικής αγωγής καθώς το σχολείο πρεσβεύει την ισότητα ευκαιριών για κάθε παιδί.
Μέσα από την άμεση, σταθερή και ουσιαστική συνεργασία με τους γονείς οι εκπαιδευτικοί και όλο το υποστηρικτικό πλαίσιο μπορούν να διασφαλίσουν την εξέλιξη κάθε παιδιού. Ακολουθούνται όλες οι σύγχρονες μέθοδοι και μάλιστα στενή συνεργασία διαφορετικών ειδικοτήτων για την επίτευξη των μαθησιακών στόχων.
Το Σχολείο μας δεν υποστηρίζει την διαδικασία της Βαθμολόγησης. Αντί βαθμών, οι εκπαιδευτικοί προβαίνουν σε τριμηνιαίες εξατομικευμένες αξιολογήσεις οι οποίες κατά κανόνα δίνουν προτεραιότητα αρχικά σε στόχους κοινωνικούς/συναισθηματικούς και έπειτα μαθησιακούς/γνωστικούς.
Οι γονείς προτρέπονται να διαβάζουν τις αξιολογήσεις παρέα με τα παιδιά τους, κάνοντας συζήτηση για όσα έχουν καταφέρει αλλά και τους μελλοντικούς στόχους, αν κάτι απαιτεί βελτίωση.
Η επικοινωνία των δασκάλων με τους γονείς γίνεται σε προσωπικό επίπεδο όσον αφορά την εξέλιξη του παιδιού και ομαδικά όσον αφορά την εξέλιξη των μαθησιακών – γνωστικών στόχων της τάξης με βάση το Αναλυτικό Πρόγραμμα.
Ο Στόχος του Σχολείου είναι μέσα από ευχάριστες διαδικασίες το παιδί να εκπαιδευτεί στην εκμάθηση (απόκτηση γνώσεων) και να εξελίσσεται αναλαμβάνοντας το ίδιο τις ευθύνες του ως μαθητής.
Το ανθρώπινο δυναμικό του Σχολείου μας διαθέτει ψυχολόγο , παιγνιοθεραπεύτρια , ειδική παιδαγωγό και σύμβουλο ψυχικής υγείας, για την υποστήριξη παιδιών και γονέων.
Σχολικη Τσαντα
ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΣΑΝΤΑΣ
Τα παιδιά δεν κουβαλούν βαριά τσάντα, καθώς τα βιβλία της τάξης τους, η κασετίνα, τα λογοτεχνικά βιβλία και τα βιβλία της επόμενης (η μεθεπόμενης τάξης, ανάλογα με το επίπεδό τους) παραμένουν στο Σχολείο, στο ατομικό τους ντουλάπι που βρίσκεται στην τάξη τους. Κατά περίπτωση παίρνουν για συγκεκριμένες εργασίες κάποιο από τα βιβλία στο σπίτι, εφόσον χρειαστεί.
Ο μαθητής χρησιμοποιεί και τα διαδραστικά βιβλία από την Ιστοσελίδα του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, καθώς και μια ηλεκτρονική πλατφόρμα για την οργάνωση μαθημάτων όπως Φυσική, Γεωγραφία, Ιστορία κλπ.
Το σχολείο μας εφαρμόζει επιτυχώς τη μέθοδο του «Ημερολογίου», ενός τετραδίου το οποίο παίρνουν κάθε μέρα μαζί τους στο σπίτι, μέσω του οποίου οι γονείς παρακολουθούν όσα έχει διδαχτεί το παιδί μέσα στην ημέρα.
Το μάθημα
Το εκπαιδευτικό μας πρόγραμμα στηρίζεται στις ανάγκες του σημερινού παιδιού – μαθητή :
✓ να παίξει
✓ να μάθει με τον δικό του τρόπο
✓ να συνεργαστεί
✓ να αναρωτηθεί
✓ να δοκιμάσει
✓ να επιχειρηματολογήσει
✓ να προτείνει…
✓ Θέλουμε παιδιά που να ωριμάζουν πνευματικά, συναισθηματικά & κοινωνικά με αβίαστο και φυσικό τρόπο
✓ Θέλουμε παιδιά που μπορούν να χαρούν και να μάθουν μέσα από τη δημιουργικότητα και το παιχνίδι
✓ Μας ενδιαφέρει η συνεργασία και η αλληλεπίδραση των παιδιών με σκοπό την κοινωνικοποίηση τους site
✓ Μας ενδιαφέρει η ανάπτυξη της Συναισθηματικής νοημοσύνης
✓ Μας ενδιαφέρει η ανάδειξη των εν δυνάμει χαρισμάτων του παιδιού και των δεξιοτήτων που απαιτούνται στο σύγχρονο κόσμο:
✓ Κριτική και αναλυτική σκέψη
✓ Συστηματικότητα στη μελέτη
✓ Επαφή με νέες τεχνολογίεςΘέλουμε κάθε παιδί :
✓ Να νιώθει ασφάλεια, σεβασμό κι αποδοχή γι΄ αυτό που είναι από το περιβάλλον που ζει καθημερινά
✓ Να αποδεχτεί τις ιδιαιτερότητές του, να ανακαλύψει τα ενδιαφέροντά του και τις κλίσεις του και να αναπτύξει τις ικανότητές του
✓ Να αποκτήσει αυτοεπίγνωση, να καταφέρει να αναγνωρίζει και να αξιοποιεί τα λάθη του για να μαθαίνει, να γίνεται πιο έξυπνο γνωστικά, συναισθηματικά, ψυχοκινητικάΘέλουμε κάθε παιδί :
✓ Να μπορεί να συνεργάζεται, να σκέφτεται δημιουργικά, να προσεγγίζει κριτικά, να μάθει να κάνει κριτική χωρίς επίκριση και να παρουσιάζει σε ακροατήριο και με διάφορους τρόπους τα αποτελέσματα της ομαδικής δουλειάς.
✓ Να βρει νόημα στη σχολική ζωή, να αποκτήσει αυτονομία και κίνητρα μάθησης και να μπορεί να πραγματοποιήσει ένα «ατομικό σχέδιο επιτυχίας» πάνω σε στόχους που και το ίδιο το παιδί αναγνωρίζει και θεωρεί σημαντικούς να προσπαθήσει να πετύχει.
Εστιατόριο
Νηστικό αρκούδι δεν χορεύει
Το Σχολείο μας διαθέτει κουζίνα και μάγειρα που προετοιμάζει καθημερινά το φαγητό των παιδιών. Φροντίζουμε για την υγιεινή των χώρων σίτισης και προετοιμασίας των γευμάτων, η επιλογή των οποίων γίνεται σε συνεργασία με διατροφολόγο και σύμφωνα με τις αγαπημένες προτιμήσεις των παιδιών.
Το πρόγραμμα των γευμάτων για την προσεχή εβδομάδα κοινοποιείται στους γονείς κάθε Πέμπτη.
Οι μαθητές του Σχολείου μας γευματίζουν καθημερινά στην τραπεζαρία. Εκεί τρώνε δεκατιανό, μεσημεριανό και απογευματινό.
Οι μαθητές τρώνε μαζί με τους δασκάλους τους και έτσι επικοινωνούν σε πιο ανάλαφρο ύφος, αστειεύονται ή συζητούν αποκτώντας μεγαλύτερη οικειότητα.
Στο Εστιατόριο όλο το Σχολείο, την ώρα του φαγητού ακούει τις ανακοινώσεις των Διευθυντών και συμμετέχει σε συζητήσεις σχετικά με θέματα καθημερινής λειτουργίας.
Έτσι, καλλιεργείται η συλλογικότητα στη λήψη αποφάσεων και η αίσθηση μοναδικότητας του κάθε μέλους της σχολικής κοινότητας.
Απογευματινό σχολείο
Κάθε χρόνο το απογευματινό πρόγραμμα εμπλουτίζεται και πιθανά να αλλάζει ανάλογα με τα ενδιαφέροντα και τις δυνατότητες των μαθητών.
Στο Σχολείο υπάρχει φροντίδα για τα παιδιά και τους γονείς μέσω συμβούλων ψυχικής υγείας, ψυχολόγου και παιγνιοθεραπεύτριας.
Απογευματινό πρόγραμμα (3:15μ.μ. – 5:15 μ.μ.):
- Ρομποτική
- Σκάκι
- Ατομικά μαθήματα πιάνου, κιθάρας, ντραμς
- Εικαστικά
- TAE KWO DO
- Θέατρο
- Αθλοπαιδειές
- CLUB Μαθηματικών
- Αγγλικά
- Γαλλικά
- Ισπανικά
- Γερμανικά
Μαθητές μιλάνε για το σχολείο
我很惊喜我们的友情建立的如此之快,
我也很荣幸能遇到你们……
嗨,我叫罗一桐。 我是中国人。 我转到了这所学校(名为Ευρωπαϊκκ Πρότυπο)我也来到了希腊。
这所学校美丽,出色,卓越。 它有点小,但里面确实有所有东西。
对于学校来说,重要的事情之一就是老师和校长。 这所学校的老师很善良,有正能量,耐心和乐于助人。 您每天都可以看到校长! 我认为那是最重要的。
我在这所学校感到非常高兴,老师们在乎我,当我的脸看起来有些难过时,他们说[ 你怎样? ]或[ 您好吗?Peison? ]
您知道,在一些大型学校中,您甚至在一个月里都看不到校长! 并且老师们真的不在乎你!
大学校总是有一些问题,谁说不是呢?
如果您受够了那些大学校,那么这所学校将是您的理想选择。
-我叫Peison,这所学校是我一生中的一份大礼物。
Hi, my name is Peison. I’m a Chinese. And I transfer to this school (that named Ευρωπαϊκό Πρότυπο) and Greece.
This school is beautiful, splendid, and remarkable. It’s a bit small, but it does have everything in there.
One of the important things for a school is the teacher and the headmaster. This school’s teacher is kind, has positive energy, patient, and helpful. And you can’t even see the headmaster in a month!
I feel very happy in this school, the teachers care about me, when my face looks a bit sad, they say [ How are you Peison? ] or [ Are you good Peison? ]
You know, some of the big schools, you can even see the headmaster in a month! And the teachers don’t really care about you!
Big schools always have some problems, who says no?
If you’re enough with those big schools, this school will be a nice choice for you.
–My name is Peison, and this school is a big gift in my life.
Μου αρέσει η Α΄τάξη γιατί κάνουμε πολλά διαβάσματα μέσα στην τάξη. Είμαι άριστη στην ανάγνωση, αντιγραφή στα μαθηματικά και ξέρω να μετράω μέχρι το 100 (1-1 και 10-10)
Θ.Κ Α΄Δημοτικου
Εγώ είμαι άριστος στο τραγούδι στο πρότζεκτ Ιστορία της τέχνης, στην ανάγνωση. Δεν τα παρατάω και στα τεστ τα πάω καλά.
Γ.Α. Α΄Δημοτικου
Εγώ είμαι άριστος στο τραγούδι στο πρότζεκτ Ιστορία της τέχνης, στην ανάγνωση. Δεν τα παρατάω και στα τεστ τα πάω καλά.
Γ.Α. Α΄Δημοτικου
Μου αρέσει το Σχολείο γιατί κάθε Τετάρτη πάω ποδόσφαιρο και έχω χρόνο γιατί δεν παίρνουμε τσάντα μου αρέσουν οι δασκάλες, δε γράφουμε πολλές εργασίες στο σπίτι . Εγώ μαθαίνω στο Σχολείο.
Γ.Γ. Γ΄Δημοτικού
Πιο πολύ φέτος χαίρομαι το μάθημα του χορού/μουσικοκινητική γιατί μαθαίνω δημιουργική χορογραφία και τον ρυθμό.
Β.Θ. ΣΤ Δημοτικού
Μου αρέσουν τα μαθήματα. Είμαι άριστη στην Λογοτεχνία, στα Γερμανικά, στη Γλώσσα, στο Πρότζεκτ Ετυμολογία, στο πρότζεκτ Επιστημολογία. Τα πρότζεκτ μου αρέσουν για την διαδικασία που μαθαίνουμε, ο τρόπος των δασκάλων αλλά και η παιδική χαρά.
Β.Χ. ΣΤ Δημοτικού
Στο σχολέιο μου αρέσει το μάθημα που γίνεται εμ βίντεο, με προτζεκτ και από τα μαθήματα προτζεκτ μου αρέσει το Αειφόρο Σχολείο και τα Παιχνίδια Επιστήμης και Τεχνολογίας.. Στο απογευματινό σχολέιο μου αρέσει το club Φυσικής
Ρ.Δ. Ε΄Δημοτικού
Στο Σχολείο αυτό παίζουμε όλα τα παιδιά μαζί και έχω φίλους, μελετάω μόνη μου στο σπίτι με χαρά. Μου αρέσει και η ανοιχτή τάξη για το μάθημα.
Ι.Σ. Ε΄Δημοτικού
Στο Σχολείο μου αρέσει που συζητάμε και έχω φίλους.
Σ.Π. Α΄Δημοτικού
Μου αρέσει που μένει η τσάντα στο Σχολείο κάθε Τετάρτη γιατί δεν αγχώνομαι για το judo, ξεκουράζομαι στο σπίτι και δεν αγχώνομαι ότι δε θα προλάβω.
Θ.Κ Α΄Δημοτικου
Μου αρέσει που κάνουμε στην Αυτοοργάνωση υλικό από το ΕΠΙΛΕΓΩ ΠΡΟΤΥΠΟ για την προετοιμασία στα Πρότυπα Γυμνάσια.
Β.Χ. Στ Δημοτικού
Μου αρέσει που το σχολείο αυτό είναι διαφορετικό από τα άλλα. Στο Σχολείο είμαστε λιγότερα παιδιά και τσακωνόμαστε λιγότερες φορές και μετά τα βρίσκουμε
Β.Β. Β΄Δημοτικού
Σε αυτό το σχολείο μου αρέσουν τα μαθήματα και που αφήνουμε την τσάντα την Τετάρτη γιατί είναι στην μέση της εβδομάδας και ξεκουραζόμαστε.
Μ.Α. Ε΄Δημοτικού
Μου αρέσει που μένει η τσάντα στο Σχολείο κάθε Τετάρτη γιατί δεν αγχώνομαι για το judo, ξεκουράζομαι στο σπίτι και δεν αγχώνομαι ότι δε θα προλάβω.
Θ.Κ Α΄Δημοτικου
Μου αρέσει που μένει η τσάντα στο Σχολείο κάθε Τετάρτη γιατί δεν αγχώνομαι για το judo, ξεκουράζομαι στο σπίτι και δεν αγχώνομαι ότι δε θα προλάβω.
Θ.Κ Α΄Δημοτικου
Το Σχολέιο αυτό μου αρέσει γιατί είναι διαφορετικό. Οι δασκάλες είναι καλές, μας μιλάνε όμορφα, μας σέβονται, έχω φίλους και σε μερικά μαθήματα νιώθω ότι είμαι πολύ καλός. : στα Μαθηματικά, στη Γυμναστική, στην Μουσικοκινητική/χορό, στα μαθήματα πρότζεκτ.
Τ.Σ. Δ΄Δημοτικού
Στο σχολείο γράφω πολύ χωρίς να κουράζομαι , έχω φίλους και μου αρέσει το μάθημα της μουσικοκινητικής /χορός.
Λ.Κ. Α΄Δημοτικού
Στο σχολείο εμπιστεύομαι όλους τους δασκάλους. Μου αρέσει η Φυσική και τα Γερμανικά.
Γ.Λ. Ε΄Δημοτικού
Απομακρυσμένη πρόσβαση
Χρησιμοποιούμε προγράμματα απομακρυσμένης πρόσβασης όπως είναι το anydesk και το teamviewer για να βοηθάμε τους μαθητες και γονείς με τα τεχνολογικά τους προβλήματα