Φιλοσοφία Προγράμματος

Φιλοσοφία Προγράμματος Σπουδών

Το σχολείο μας άρχισε τη λειτουργία του χρονικά σε ένα κομβικό σημείο για την ελληνική κοινωνία. Είμαστε στο ξεκίνημα μιας εποχής αναθεώρησης όλων των δομών που διέπουν τους τομείς της κοινωνικής, προσωπικής, οικονομικής, πολιτικής και εκπαιδευτικής πραγματικότητας.

Οι εξαγγελίες του Υπουργείου Παιδείας για το μέλλον του εκπαιδευτικού μας συστήματος είναι χαρακτηριστικές του κλίματος που επικρατεί σε ολόκληρη την Ευρώπη αφενός, αλλά και ενδεικτικές των αδιεξόδων της σύγχρονης ελληνικής εκπαίδευσης, η οποία απέχει πολύ από το να μπορεί να χαρακτηριστεί Παιδεία.

Διαθέτουμε ένα εκπαιδευτικό σύστημα που χαρακτηρίζεται από μονοδιάστατη προσέγγιση, όπου δε δίνεται το ίδιο βάρος στην πολύπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των παιδιών, από υπερβολικό φόρτο εργασίας, διατήρηση στερεοτύπων του παρελθόντος, ξεπερασμένες μεθόδους διδασκαλίας, με βασικά χαρακτηριστικά τη μετωπική διδασκαλία, την αδυναμία λειτουργίας των τάξεων σε ομάδες, την περιορισμένη εκχώρηση χρόνου αυτοδιάθεσης και έκφρασης στους μαθητές, την αδυναμία προσαρμογής στα σύγχρονα δεδομένα, το άκαμπτο διδακτικό υλικό και την ανεπαρκή συνεργασία φορέων, καθώς το σχολείο φαντάζει «κλειστό» στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.

Εμείς από την πλευρά μας χτίζουμε το σχολείο μας πάνω σε διαφορετικές βάσεις με σκοπό να προσφέρουμε στους μαθητές μας:

Πολλές και διαφορετικές προσεγγίσεις, πολλά και διαφορετικά πλαίσια, ώστε να μπορεί κάθε μαθητής ξεχωριστά να επιλέγει εκείνο που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες, την ιδιοσυγκρασία και τις προτιμήσεις του.
Ανάπτυξη δεξιοτήτων και όχι μεταφορά όγκου πληροφοριών στους μαθητές, αλλά αντίθετα ουσιαστική εργασία μέσα από ποικίλα βιωματικά πλαίσια buy kamagra oral jelly.
Απελευθέρωση από τα στερεότυπα και προσαρμογή του εκπαιδευτικού συστήματος και της διδακτικής διαδικασίας στο μαθητή και όχι προσαρμογή του μαθητή στο σύστημα.
Σύγχρονες μεθόδους προσέγγισης της μάθησης με βάση την ομαδοσυνεργατική μέθοδο διδασκαλίας και την ολιστική προσέγγιση της γνώσης, με τον εκπαιδευτικό καθοδηγητή και συνεργάτη του μαθητή, με χρόνο για αυτοδιάθεση και έκφραση του μαθητή, με μάθηση μέσα από βιωματικές δραστηριότητες και παιχνίδι.
Προσαρμογή του διδακτικού προγράμματος και περιεχομένου στα σύγχρονα δεδομένα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της εποχής που διανύουμε, με πρόταξη των δεξιοτήτων εκείνων που κρίνονται πλέον απαραίτητες και θα βοηθήσουν τους σημερινούς μαθητές και πολίτες του αύριο να αντεπεξέλθουν στον κοινωνικό τους ρόλο.
Πρωτοτυπία και ευελιξία στη χρήση του διδακτικού υλικού, το οποίο πρέπει να προσαρμόζεται στις ανάγκες, τις κλίσεις και τις προτιμήσεις των μαθητών.
Συνεργασία όλων των φορέων σε όλα τα επίπεδα, αφού το σχολείο οφείλει να είναι πλήρως ενταγμένο στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο και να το υποστηρίζει με τη δράση και τη φιλοσοφία του.

Μέσα σε αυτά τα πλαίσια έχουμε αναπτύξει τη φιλοσοφία μας για τη λειτουργία ενός σχολείου που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των μαθητών του σήμερα, που έχει στο κέντρο όλων των διαδικασιών του το μαθητή, που σκοπεύει στην ολοκληρωμένη ανάπτυξη της προσωπικότητας των πολιτών του αύριο.

Επικοινωνία

Ροδοπόλεως 28

Ελληνικό

Email: info@protypo-euroschool.edu.gr

Τηλ210-9618626 & 210-9618110

Webistehttp://eps.edu.gr/

Facebook: https://www.facebook.com/Europrotypo-%CE%95%CF%85%CF%81%CF%89%CF%80%CE%B1%CF%8A%CE%BA%CF%8C-%CE%A0%CF%81%CF%8C%CF%84%CF%85%CF%80%CE%BF-585765044813352/

eduadvisor.gr: "ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΤΥΠΟ" (διαβάστε αξιολογήσεις για το σχολείο μας)

 

Πού βρισκόμαστε